نماینده مردم دشتستان در مجلس:
دانشکده داروسازی در دشتستان ایجاد شود/ شاهد خلق حماسه‌های ماندگاری از سوی نیروهای بهداشتی و درمانی استان بوشهر هستیم

6 امرداد 1399
نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با استفاده از ظرفیت بیمارستان شهید گنجی برازجان، دانشکده داروسازی در دشتستان راه‌اندازی شود.

دکتر ابراهیم رضایی یکشنبه‌شب در نشست با اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: کارهای بزرگی از سوی فعالان حوزه سلامت برای مقابله با کرونا صورت گرفته است.
وی با تقدیر از تلاش‌های کادر درمانی برای خدمات‌دهی به بیماران کرونایی و تلاش برای پیشگیری از کرونا اضافه کرد: شاهد خلق حماسه‌های ماندگاری از سوی نیروهای بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف استان هستیم.
نماینده مردم شهرستان دشتستان در شورای اسلامی به برخی از مشکلات و نواقص اشاره کرد و افزود: به دنبال مقصر نیستیم و باید همه باهم تلاش کنیم که مسئله را شناسایی کرده و راهکارهای مناسب برای عبور از این وضعیت اتخاذ کنیم.
وی خواستار رفع مسائلی همچون کمبود دارو و تجهیزات در بیمارستان برازجان شد و ادامه داد: بهبود وضعیت اورژانس بیمارستان برازجان و فعال شدن درمانگاه تخصصی از مطالبات و خواسته‌های مردم شهرستان است.
دکتر رضایی ایجاد دانشکده داروسازی در دشتستان را بسیار مهم دانست و بیان کرد: با استفاده از ظرفیت بیمارستان شهید گنجی برازجان، دانشکده داروسازی در دشتستان راه‌اندازی شود.
وی تقویت نیروهای خدماتی در بیمارستان برازجان را خواستار شد و اضافه کرد: تأمین دستگاه اکسیژن‌ساز، رفع مشکلات نیروهای اوتی، نظارت بر عملکرد پزشکان طرحی و تخصصی شدن حراست بیمارستان شهید گنجی از دیگر خواسته‌ها است.
نماینده مردم شهرستان دشتستان در شورای اسلامی بابیان اینکه آماده هرگونه همکاری برای بهبود وضعیت سلامت در استان هستم، تصریح کرد: هر جایی نیاز به حضور، پیگیری و مطالبه گری بنده باشد اعلام کنید تا با تمام وجود اقدام کنم.
انتهای پیام/ م.غ ۱۰۲۳

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تنها مرجع رسمی اخبار حوزه سلامت در استان

کلمات کلیدی:
دکتر.ابراهیم.رضایی     نماینده.مردم.دشتستان     مجلس.شورای.اسلامی        

تاریخ بروز رسانی:   6 امرداد 1399

تعداد بازدید:   ۱

چاپ خبر |فايل متن خبر | ارسال به دیگران

ارسال نظر
ايميل :     
نام و نام خانوادگی :  
نظر :
 
حروف تصویر بالا :   
 
 

لینک به این صفحه
< >