دبیر هماندیشی استادان دانشگاه در ابتدای این نشست گفت: یکی از علتهای اصلی وجود برخی مسئولین و مدیران ناکارآمد عدم موفقیت دانشگاهها در تربیت نیروی انسانی در تراز نظام اسلامی است.
دکتر مرادعلی فولادوند با ابراز تشکر از استقبال استادان دانشگاه از این نشست و خیرمقدم به میهمان برنامه گفت: انتخاب موضوع تبیین شیوههای شاگرد پروری برای این نشست نیز بر اساس دغدغههای موجود در تربیت نیروی انسانی کارآمد صورت گرفته است.
وی افزود: همفکری، تبادلنظر و بیان نقطه نظرات استادان در این نشست زمینهساز بهرهوری بهتر شده و نتیجه مطلوب را رقم خواهد زد.
عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی که در این نشست بهعنوان میهمان حضور داشت با ابراز خرسندی از حضور در جمع فرهیختگان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به طرح موضوع پیرامون شیوههای شاگرد پروری با طرح دو رهیافت مهم اخلاقی و رهیافت علمی و بنیادی در باب دانشجو پروری پرداخت.
دکتر قاسم حسنپور در ادامه مباحث خود بهمرور 4 رویکرد و رهیافت نسبت استاد و دانشجو انقیاد،روش تعلیمی،کنش گرایانه و روش شراکت پرداخت.
نشست هماندیشی استادان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با موضوع تبیین شیوههای شاگرد پروری، به همت دفتر هماندیشی استادان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و با حضور دکتر قاسم پورحسن عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، استادان و اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.
انتهای پیام/م.پ-1025
اخبار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را در کانال اطلاع رسانی ما دنبال کنید
https://chat.whatsapp.com/DMVSnqaN4f3LE5jqIuGJrI