4 امرداد 1402مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: فرایندها و روشهای انجام کار در دانشگاه علوم پزشکی به طور مستمر پایش و اصلاح میشود. احمد آخوندی در نشست کمیته بهبود فرایندها و روشهای انجام کار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه به عنوان مرکز تحقیق و توسعه سازمان محسوب میشود و اقدامات موثر در این واحد، بهبود عملکرد سازمان را در پی خواهد داشت. وی تصریح کرد: با توجه به تحولاتی که در بحث نظام سلامت و ارائه خدمات در حوزههای بهداشت، درمان، آموزش و پژوهش در سالهای اخیر ایجاد شده است به طور قطع زیر ساختهای تشکیلاتی، مشاغل و از همه مهمتر بحث فرایندی در ارائه خدمات باید به شکلی نوین طراحی و اجرا و از حالت سنتی و قدیمی خارج شود. وی با بیان اینکه اصلاح مستمر فرایندها در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضروری است گفت: فرایندها در راستای کاهش هزینهها و افزایش رضایتمندی مشتریان اهم از کارکنان و مردم اصلاح و بهبود مییابد که این امر، ارایه خدمات مطلوب به کارکنان و مردم را تسریع و تسهیل میکند. مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تاکید بر الکترونیکی کردن فرایندها خاطرنشان کرد: الکترونیکی کردن فرایندها نقش مهمی در کاهش بار مراجعات و جلوگیری از تصمیم گیریهای سلیقهای و جمع آوری دادههای مدون برای اصلاح فرایندها دارد و این مهم در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در دستور کار قرار دارد. وی افزود: با استقرار کامل دولت الکترونیک و اصلاح و بهبود فرایندها در این بستر، ارایه خدمات در واحدهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی هماهنگ و در چارچوب پنجره واحد انجام میشود. آخوندی توجه مدیران به شناسایی و اصلاح فرایندها را مورد تاکید قرار داد و گفت: همه باید این موضوع را به صورت دقیق پیگیری و رفع اشکالات ساختار را به طور جدی مورد توجه قرار دهند. وی تصریح کرد: فرایندها باید به عنوان یک مسیر راهنما اطلاعرسانی شده تا متقاضیان از روند امور آگاه شوند. انتهای پیام/ آخرین اخبار حوزه سلامت را از ما بخواهید
تاریخ بروز رسانی: 4 امرداد 1402