25 مهر 1402رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه بوشهر از ثبت بیش از ۱۰۲ هزار تماس با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر در خصوص ارائه خدمات پزشکی به مردم خبر داد. دکتر سید حسین موسوی افزود: این تماسها نشان از اهمیت و نیاز جامعه به خدمات اورژانسی داشته و نشان میدهد که مردم بهطور فعال از این خدمات استفاده میکنند. وی اظهار داشت: بهمنظور بهبود کیفیت پاسخ به امداد خواهی مردم، دوره آموزشی تریاژ تلفنی چهار سطحی توسط سازمان اورژانس کشور طراحی و در سراسر کشور اجرا میشود. دکتر موسوی افزود: کارگاه تریاژ تلفنی از بیست و دوم مهرماه سال جاری نیز برگزارشده است. در این کارگاه، فراگیران درسهای تئوری و عملی و کارگاهی را زیر نظر اساتید مجرب از سازمان اورژانس کشور و اورژانس استان آموزش دیدند. این دوره آموزشی به کارشناسان اورژانس ۱۱۵ کمک کرده تا به بهترین شکل ممکن به مددجویان پاسخ داده و خدمات اورژانسی را بهبود بخشند. رئیس اورژانس۱۱۵ استان بوشهر بیان داشت: این مهارتها بهعنوان اولین گام در نجات جان بیماران و مصدومین محسوب شده و کارشناسان باید مهارت و اطلاعات بهروز و جدید را دریافت کنند تا بتوانند با اعزام آمبولانس یا با راهنمایی و مشاوره مؤثر تا رسیدن آمبولانس، به حفظ حیات بیماران کمک کنند. وی افزود: این دوره آموزشی به کاهش اعزامهای غیرضروری آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و افزایش دسترسی به منابع برای بیماران و مصدومین بدحال کمک کرده است. رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه بوشهر اعلام کرد: تدریس این کارگاه توسط معاون آموزشی سازمان اورژانس کشور دکتر نوری ساروی، خانمها باقری و عاروان از سازمان اورژانس کشور و خانمها سامی زاده، مومنی لندان، کمالپور از اورژانس استان بوشهر انجامشده و تکنسینهای اورژانس مهارتهای علمی و عملی مهارت در پاسخگویی مناسب به مددجویان را کسب نمودند. شرکتکنندگان از شهرستان لار، شهرستان گراش، استان هرمزگان و شهرستان فسا در این کارگاه حضور داشتند. انتهای پیام/ زن : (50000) آخرین اخبار حوزه سلامت را از ما بخواهید
تاریخ بروز رسانی: 25 مهر 1402