معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:
سازمان‌های استان در پیشرفت و توسعه مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر همکاری ویژه داشته باشند

31 تير 1403
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: سازمان‌های استان در پیشرفت و توسعه مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر از جمله نفت و پتروشیمی همکاری ویژه داشته باشند.

دکتر اکرم فرهادی در حاشیه بازدید میدانی از مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر اظهار داشت: درصد رضایتمندی بیماران از مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر به دلیل وجود متخصصین و پرسنل مجرب بالاتر از ۹۷ درصد است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مهم‌ترین دستاورد این مرکز در زمینه تجهیزات پزشکی دستگاه دوم آنژیوگرافی است که وجود آن برای تسریع در خدمات‌رسانی به بیماران بسیار ضروری است.

دکتر فرهادی تأکید کرد: از آنجایی که مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر تنها مرکز تک تخصصی استان است، کلیه سازمان‌های استان از جمله نفت و پتروشیمی می‌بایست در پیشرفت این مرکز دید ویژه‌ای داشته باشند.

رئیس مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر نیز گفت: خوشبختانه با حمایت‌های رئیس دانشگاه و سایر معاونین از زمانی که مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر مستقل شده است تاکنون تمامی تجهیزات پزشکی و تأسیساتی به روز شده است و تعداد دیگری هم در حال جایگزین شدن است از جمله آن‌ها دستگاه رادیولوژی دیجیتال ثابت، ۲ عدد پمپ قلب، سنگ‌شکن جدید و راه‌اندازی واحد رختشویخانه با تجهیزات کامل است.

دکتر اصغر بحرانی اظهار داشت: از آنجایی که استان بوشهر نیاز به یک دستگاه سی.تی.آنژیو قلب دارد، خرید دستگاه سی.تی.آنژیو قلب یکی از مهمترین تجهیزات مورد نیاز این مرکز است که با توجه به مجوز صادر شده از سازمان بهداشت جهانی در دست پیگیری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از تمامی بخش‌ها مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر بازدید کرد و از نزدیک روند ارائه خدمات به بیماران و مسائل مربوط به این مرکز را مورد بررسی قرار داد.

 

انتهای پیام/ م.م ۴۰۹۰

آخرین اخبار حوزه سلامت را از ما بخواهید


کلمات کلیدی:
بازدید     معاون.توسعه     دکتر.اکرم.فرهادی     دکتر.اصغر.بحرانی     بیمارستان.قلب.بوشهر    

تاریخ بروز رسانی:   31 تير 1403

تعداد بازدید:   ۱

چاپ خبر |فايل متن خبر



ارسال نظر
ايميل :     
نام و نام خانوادگی :  
نظر :
 
حروف تصویر بالا :   
 
 

لینک به این صفحه
< >