معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:
بسته‌های ماندگاری نیروهای متخصص در استان بوشهر به‌صورت ویژه دیده شود/ پیگیر پرداخت مطالبات کادر درمان و پرستاری هستیم

3 مهر 1403
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بسته‌های ماندگاری نیروهای متخصص در استان بوشهر به‌صورت ویژه دیده شود.

دکتر اکرم فرهادی در آیین افتتاح تجهیزات پزشکی در مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر ضمن تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: نیاز است بسته‌ای برای بحث ماندگاری داشته باشیم و امیدواریم در سطح کشوری و ملی برای استان‌هایی که شرایط خاص را دارند بسته‌هایی برای ماندگاری کادر درمان و نیروهای متخصصشان به‌صورت ویژه دیده شود.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر به شرایط اقلیمی خاصی که داریم، شرایط نیروی انسانی نیز متفاوت است تصریح کرد: تمایل به خروج نیروها را به دلایل مختلف از جمله شرایط اقلیمی خاص استان داریم و همچنین تفاوت در پرداخت‌های پرسنلی بین بخش دولتی و خصوصی یکی از دلایل خروج نیروهای انسانی از بخش دولتی است.

پیگیر پرداخت مطالبات کادر درمان و پرستاری هستیم

خصوص پرداخت مطالبات پرسنلی گروه‌های مختلف شغلی از جمله کادر پرستاری صورت گرفته است. دکتر فرهادی اظهار داشت: داشتن شیفت‌های کاری ۲۴ ساعته، داشتن شیفت در روزهای تعطیل، داشتن شیفت‌های کاری در ساعات بعدازظهر و شب مطمئناً زندگی عادی یک فرد را تحت تأثیر قرار می دهد .

وی با بیان اینکه به موازات سختی شغلی که کادر عزیز درمان و پرستار دارند باید پاسخگو نیازهای آنان باشیم اضافه کرد: برخی قوانین و مقررات در سطح ملی باید اصلاح شود که تغییرات و اصلاحاتی در جهت پرداخت ساعت اضافه‌کاری گروه‌های مختلف در گروه پرستاری و تعرفه گذاری در حال انجام است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: رضایتمندی گروه هدف حوزه سلامت نمی‌رسیم مگر رضایتمندی خدمت دهنده و سرمایه انسانی را بتوانیم فراهم کنیم.

انتهای پیام/ م.غ ۱۰۲۳

 

آخرین اخبار حوزه سلامت را از ما بخواهید

 


کلمات کلیدی:
افتتاح     تجهیزات.پزشکی     معاون.توسعه     دکتر.اکرم.فرهادی        

تاریخ بروز رسانی:   3 مهر 1403

تعداد بازدید:   ۱

چاپ خبر |فايل متن خبر

ارسال نظر
ايميل :     
نام و نام خانوادگی :  
نظر :
 
حروف تصویر بالا :   
 
 

لینک به این صفحه
< >