دکتر زینب حسینی نظر به اهمیت مهارتهای ارتباطی در هر سازمان اظهار داشت: با افزایش سطح مهارتهای ارتباطی مدیران و کارکنان، عملکرد سازمانی بهبود مییابد.
وی تصریح کرد: مدیران میتوانند، با تکیه بر شبکههای ارتباطی مؤثر و آموزش مهارتهای ارتباطی، زمینه مدیریت مؤثر بر تحقق اهداف سازمانی را تسهیل کنند و کارکنانی که مهارتهای ارتباطی کافی نداشته باشند، نمیتوانند توانمندیهای لازم را برای اجرای وظایف خود کسب کنند و ارتباط مناسبی با اربابرجوع داشته باشد و این امر منجر به کاهش اثربخشی و کارایی سازمانی میشود.
دکتر حسینی در ادامه بیان داشت: در سازمانها، مدیریت روابط بین کارکنان و مهارتهای ارتباط مؤثر از اهمیت ویژهای برخوردارند.
رئیس بیمارستان امام حسین (ع) اهرم گفت: این مهارتها به مدیران و کارکنان کمک میکند تا به شکل بهینه با یکدیگر تعامل کنند، مشکلات را شناسایی و برای حل مسئله هماندیشی داشته و اهداف سازمانی را به بهترین نحو ممکن دنبال کنند، ارتباط مؤثر در سازمانها باعث افزایش بهرهوری، رضایت شغلی و کاهش تعارضات بی فردی کارکنان میگردد.
انتهای پیام/ ع.ق ۴۰۱۰
آخرین اخبار حوزه سلامت را از ما بخواهید