دکتر سید سجاد اقبالی در جلسه معارفه مدیر ارشد کلینیکهای ویژه تخصصی بیمارستانهای استان بوشهر اضافهکرد: بیشتر خدمات سرپایی در بخش خصوصی انجام میشود و خدمات درمانی سرپایی مشکلاتی دارد که ما همه آنها را میپذیریم و به همین منظور برای ارتقای ارایه خدمات در این حوزه برنامهریزیهای دقیقی لازم است.
وی افزود: قبول داشتن مشکلات به این معنی نیست که در این حوزه کاری انجام نشده بلکه برعکس در این حوزه پزشکان متخصص و فوق تخصص کارآزموده، پرستاران سختکوش و مدیران پرتلاشی داریم، اما سیستم دارای نکات ظریفی است که امیدواریم با ایجاد این مدیریت در درمان رضایتمندی افزایش یابد.
این مقام مسئول تصریحکرد: احترام به ارباب رجوع ارکان مختلفی دارد که باید تمام جوانب آن در نظر گرفته شود تا در نهایت پزشکان، پرسنل و دریافتکنندگان خدمات درمانی با رضایت کامل از سیستم خارج شوند.
دکتر اقبالی تصریحکرد: در توزیع متخصصان که چندی پیش انجام شد کمترین پزشکان متخصص به بوشهر داده شد تا با تقویت شهرستانها بتوانیم عدالت در دسترسی را افزایش دهیم و مردم در شهرستانها به خدمات تخصصی بهموقع دسترسی داشته باشند.
مدیر ارشد کلینیکهای ویژه تخصصی بیمارستانهای استان بوشهر نیز گفت: براساس بررسیهای اولیه که از کلینیکهای سراسر استان انجام شده بیشترین شکایتها از بحث مشتریمداری است که باید با اصلاح فرآیندها ،دربهای سیستم را برای ورود بیماران باز نگهداریم.
دکتر سید مهدی مهدوی مرتضوی اضافهکرد: استاندارد CRM زبان مشترکی در تمام سیستمهایی است که با مشتری سروکار دارد و به عنوان برنامه کوتاه مدت اجرایی شدن است استاندارد در دستور کارمان قرار دارد تا با دریافت ISO 10002 و ISO10003 بتوانیم رضایتمندی را افزایش دهیم.
وی خاطر نشانکرد: مشتری مداری در این سیستم برای پرسنل و پزشکان نیز طراحی خاص خود را دارد و ارتقای رضایتمندی دوسویه خواهد بود و با دریافت انتقادات و شکایات از روند کار و برنامهریزی دقیق برای حل آنها گام برمیداریم.
در این جلسه معارفه که به جلسه کاری تبدیل شد نیازها، مشکلات و چالشهای کلینیکهای استان توسط مسئولان، پرسنل و پزشکان استان مطرح شد و با بارش افکار زمینه پیشرفت هرچه بهتر در این حوزه برنامهریزی شد.
انتهای پیام/ م.ا 4070