رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی:
اولویت ما در سال جدید در بخش بهداشت مدارس توجه ویژه به تغذیه دانش آموزان است

15 ارديبهشت 1395
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: رویکرد و اولویت اصلی ما در سال جدید در بخش بهداشت مدارس، توجه ویژه به تغذیه دانش آموزان است.

دکتر اصغر بحرانی در دیدار با مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان دشتی که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم صورت گرفت تصریح کرد: سلامت جامعه درگرو توجه جدی به‌سلامت کودکان و نوجوانان است و این امر، سلامت جامعه را در آینده در پی خواهد داشت.
وی افزود: نهال سلامت جامعه باید در مدارس کاشته شود و اگر این امر با دقت و حساسیت صورت پذیرد نتیجه آن سلامتی، نشاط و پویایی جامعه خواهد بود که یقیناً در آینده به ثمر خواهد نشست.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: تغذیه به‌عنوان یکی از عوامل مهم تأثیرگذار در سلامت افراد موردتوجه ویژه ما قرار دارد و به حول قوه الهی در سال جاری برنامه‌های منسجمی در زمینه گسترش تغذیه سالم در مدارس و حذف غذاهای تهدیدکننده سلامت دانش آموزان از سبد غذایی مدارس اجرا خواهد شد.
دکتر بحرانی اضافه کرد: بحمدالله در سال قبل تعامل خوبی میان مجموعه بهداشت و درمان و آموزش‌وپرورش شهرستان برقرار شد و در همین راستا برنامه‌های بهداشتی اثربخشی در سطح مدارس انجام گرفت که از مهم‌ترین آن‌ها اجرای طرح وارنیش فلورایدتراپی در مراکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی و همچنین آموزش سفیران سلامت بود.
مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان دشتی نیز در این دیدار گفت: همکاری و تعامل سازنده میان آموزش‌وپرورش و شبکه بهداشت و درمان زمینه‌ساز ارتقای سطح سلامت جامعه است و این تعامل در سال‌های گذشته نتایج خوب و مثبتی را در پی داشته است.
احمد طیبیان مجرد افزود: آموزش‌وپرورش شهرستان دشتی آماده هرگونه همکاری با شبکه بهداشت و درمان در راستای اجرای برنامه‌های بهداشتی و ترویج فرهنگ سلامت در مدارس است.
انتهای پیام/ م.ا 3040


با کلیک بر روی لینک زیر اخبار دانشگاه را از کانال تلگرام دریافت کنید
https://telegram.me/bpumspublicrelation


کلمات کلیدی:
بهداشت.مدارس     دکتر.بحرانی     شبکه.بهداشت‌درمان     شهرستان.دشتی    

تاریخ بروز رسانی:   15 ارديبهشت 1395

تعداد بازدید:   ۱

چاپ خبر |فايل متن خبر

ارسال نظر
ايميل :     
نام و نام خانوادگی :  
نظر :
 
حروف تصویر بالا :   
 
 

لینک به این صفحه
< >