معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تأکید کرد؛
محتواهای آموزشی جمعیتی متناسب با سن و مقطع تحصیلی دانش‌آموزان باشد

28 شهريور 1402
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: محتواهای آموزشی با موضوع جمعیت باید متناسب با سن و مقطع تحصیلی دانش‌آموزان باشد.

دکتر قاسم برجوئی‌فرد در کمیته بهداشت قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: برگزاری کارگاه‌های جوانی جمعیت برای کارکنان اداری، مدیران و معلمان با موضوع " بحران پیری جمعیت، ناباروری، سقط‌جنین، معایب تک‌فرزندی و آگاهی از قانون جوانی جمعیت " بسیار مؤثر است.
وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت مربیان بهداشت در توضیح این مباحث افزود: البته برای برقراری همکاری‌های مفید در زمینه آموزش موضوع جمعیت به فرهنگیان عزیز، باید زیرساخت‌های آموزشی -تبلیغاتی لازم تشکیل شود.
جشنواره دانش‌آموزی ایران، جوان بمان نگرش‌های مخالف جمعیتی را تغییر داد
دکتر برجوئی‌فرد اظهار کرد: تجربه موفق جشنواره دانش‌آموزی ایران، جوان بمان تأثیر فراوانی بر تبدیل نگرش‌های مخالف جمعیتی به نظرات موافق، همسو و همکار داشت و پیشنهاد می‌شود فایل آثار برگزیدگان جشنواره به گروه‌های مجازی آموزش‌وپرورش ارسال شود تا دانش‌آموزان به شرکت در دومین جشنواره تشویق شوند.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری آزمون آنلاین از محتواهای آموزش مجازی و کارگاهی برای فرهنگیان همراه با اهدای جوایز به نفرات برتر از جمله برنامه‌های معاونت بهداشت برای جلب همکاری فرهنگیان در موضوع جمعیت است.
دکتر طیبه احمدزاده، رئیس گروه جوانی جمعیت و باروری سالم معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: از جمله برنامه‌های آموزشی جوانی جمعیت برای فرهنگیان گرامی برگزاری کارگاه‌های حضوری مباحث جمعیت در کلیه شهرستان‌ها، آموزش مقوله جمعیت به اعضای انجمن‌های اولیاء و مربیان مدارس و عموم والدین و همچنین آموزش مباحث مزایای داشتن خواهر و برادر، تکریم پدربزرگ و مادربزرگ، ارزشِ داشتنِ خانواده پرجمعیت و با نشاط به دانش‌آموزان مقطع ابتدایی است.
انتهای پیام/ م.ب ۲۰۲۰

آخرین اخبار حوزه سلامت را از ما بخواهید

کلمات کلیدی:
کمیته.بهداشت     قرارگاه.جوانی.جمعیت     معاون.بهداشت     دکتر.قاسم.برجوئی‌فرد        

تاریخ بروز رسانی:   28 شهريور 1402

تعداد بازدید:   ۴

چاپ خبر |فايل متن خبر

ارسال نظر
ايميل :     
نام و نام خانوادگی :  
نظر :
 
حروف تصویر بالا :   
 
 

لینک به این صفحه
< >